Monday, June 14, 2010

The Mines, Selangor

jemi nk test drive krete aku

Date : 5 Mei 2010
Location : Serdang, Selangor

Pada waktu yang sungguh tenang, aku berasa sungguh bosan maklumlah br je abis exam.. Selepas merenung jauh ntah ke mana, tetiba aku terfikir sejenak untuk pulang ke rumah 2nd aku di Serdang Perdana.. Aku mengajak kawan2 ku ke sana untuk menemaniku, namun hanya 3 orang sja yg agak free iaitu Ali, Najmi dan Hazwan.. On the way gi sana cuaca agak mendung dan akhirnya hujan lebat pn turun.

khusuk solat

Tiba je di sana, kami berehat kejap menunggu hujan reda dan sebaik sahaja titisan hujan tidak kelihatan, dengan pantas kami terus menukar pakaian yang sesuai dan terus buat aksi lipatan di swimming pool, hiyaaakkk…. 2 jam ktorng beristirehat smbil mencuci mata, hehe





Pada waktu malam kami menonton wayang di GSC The Mines dan keesokkan harinya kami round2 kt sana.. Ada gak try nek cruise, 1 st time beb aku nek bendalah 2, padahal dekat je kt area uma aku, haha..



3 comments: