Friday, April 24, 2009

Pengalaman drive krete

Setiap orang ada pengalaman yang tersendiri..

Kali ni nk cite skt pasal drive krete tapi bukan krete sendiri, tyme tu pinjam krete member namanya Hadi. Dia pon pnjm krete saya nk gi seremban nak beli bola, sebab ktorang tuko kereta kerana mnyk krete saya save skt, haha.

Then tyme nk parking kt cancelori, tanpa disedari saya pn terlanggar tiang yang punye la besar gedabak bolehkan x pasan.. Sebab len plak clush krete Hadi pelik skt, dh angkt tinggi br jalan.
So nk pendekkan cite, melayang RM250, adeiii..




Stakat ni sya drive krete sendiri x de pe2 yang x diingini berlaku la, alhamdulilllah.. Cume tringat dulu ntah camne plat no krete depan leh patah. Mgkin lalat terlanggar kot, haha..


Tapi mesti korang pelik kn nape krete saya bnyk calar sana sini.. Sume tu bukan saya yg buat, haha. Yang sblh lampu dpn tu kemek sebab kak long saya langgar moto, cian pakcik tu x pasal2 jatuh moto.. Yang lampu blakang pn da kemek gak, tu pon sebab kak long saya, dy x bagi signal tyme nk belok, pe lg ada la mat rempit ni terlanggar.. Abis skirt krete baru pasang dh mcm nk tanggl.

Macam2 la ktorng ni.

7 comments:

  1. lesen p daya bln 5 ni mati.tp dh 2 taun x sentuh stering kete.ape nk jd nih!!!

    ReplyDelete
  2. Ai, still lesen 'p' k? haha...
    Bek x yah amek lesen klu x sentuh stering kete..

    ReplyDelete
  3. ye r.x kn lesen l kot.hahah.takot ah.nt r tggu besAR sket.hahah.tgu izwan aja sbnrnya :p

    ReplyDelete
  4. to myieda:
    Ishh, nk tggu wan ajar ek, kne pikir pnjang gak ni.
    Klu gne krete orng len blh je, tpi klu gne krete sport wan, hmmmmm.

    ReplyDelete
  5. sape ckp daya nk gne kete wan? x malu. hu2

    ReplyDelete
  6. Cis, daya telah malukan wan..
    Nk kene ni

    ReplyDelete
  7. ampun...ampun bepuluh ratus kali ampun...:(

    ReplyDelete